19:52

Det blev ingen träning för mig idag! Jag har inte mått alls bra idag, fyfy. Jag har haft ont i magen, huvudet och varit lite illamående.. Men som tur är så mår jag lite bättre nu! Hade egentligen velat åka till älskling nu men jag känner att jag inte har någon ork till det. Jag orkar inte göra mig iordning, sätta mig på en buss, byta buss, umgås någon timme, sitta på bussen hem osv? Han ska tävla imorgon så han ska upp jätte tidigt, tror han behöver sömn faktiskt :) Hihi. Jag får väl åka till honom imorgon när han kommer hem istället.. Saknar honom så!

Ikväll tänkte jag bara vara hemma. Känns som jag varit det mycket dom senaste dagarna? Men det är väl skönt det också. Har ingen ork eller lust till att göra så mycket annat heller! Tänkte städa mitt rum lite faktiskt, kanske skulle ge mig på gardroben och leta upp lite höstkläder? Hösten närmar sig ju med en hejdundrande fart.. Detta sommarlovet har gått allt för snabbt? Som alla andra sommarlov!!

Nej nu får jag ta tag i mitt liv. Vi kanske hörs senare!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0