22.50

Träningen var jobbigt, som vanligt. Tur att Natalie och hennes smidighet gjorde det mycket roligare under fysen. Haha! Hon skulle nämligen hoppa upphopp med gummiband på ryggen som Thomas håller i nere vid hennes fötter. Då får man ett tillbaka drag när man hoppar upp. Men Natalie tog i så mycket så hon tappade balansen och ramlade framlänges. Thomas kunde då inte hålla emot och flög fram mot Natalie. Hahaha! Det såg rätt kul ut. Redig träningsvärk kommer jag ha imorgon iallafall..

Efter träningen så tog jag följe hem med Malin. Jag sprang in i duschen, sätte på mig kläder och sätte mig på cykeln upp till ICA. Där köpte jag JOKK's tranbärsjuice som tydligen ska hjälpa mot urinvägsinfektion, iallafall dämpa smärtan. För att skippa känna den äckliga smaken av tranbär så köpte jag också godis. Jag fortsatte mot Fia där tjejerna var och kollade på skräckfilm. Den var rätt kuslig faktiskt, filmen följdes av en annan, Coyote Ugly! Men tillslut så blev jag så kissnödig och fick sån huvudvärk så jag åkte hem.

Nu är jag dödstrött. Ska upp tidigt imorgon till vårdcentralen, lite segt! Men jag kommer ändå inte kunna sova länge eftersom det är såna här som byter dörrarna och fönster i lägenheten. Så det är ett jävla väsen på morgonen..
Tänkte äta kvällsmat med mamma nu och sen krypa ner i min säng och sova :) Vi hörs imorgon.

/E


Kommentarer
Postat av: ellinor

Tranbärs tabletter fungerar mot urinvägs infektion:) Det äter malin när hon får det!

2009-08-04 @ 19:16:51
URL: http://eekl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0