Hammarö?

Helle ringde mig igår (tränare i hammarös damlag). Hon undrar om jag vill börja i deras dam lag.. Vad ska jag göra? A-flicks serien i år ser ju ganska värdelös ut faktiskt. Kils A-flicks lag ser också ganska värdelös ut. Vi måste ju ändå börja spela dam nästa år, så varför inte gå med ett år tidigare? Jävligt mycket tuffare motstånd, ja! Men kanske visas det mer engagemant och ambition ifrån Hammarös sida? Jag ska ju trots allt gå på Hammarö Utbildningscenter och så har jag ju pojkvän som bor där. Känns som det är lika bra att flytta till Hammarö faktiskt, haha!

Behöver hjälp, byta eller inte?

/E


Kommentarer
Postat av: piitra

om du satsar seriöst på handbollen så är det klara du ska byta eftersom du lär ju utvecklas mer i ett annat lag än i kil!

2009-08-06 @ 13:47:58
URL: http://crapediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0