IDA TORSTENSSON

På måndag är det spikat. Då ska jag, Ida, Johan och kanske Tim cykla till självaste Fagerås och tälta. Föresten, stavar man Fagerås med stor bokstav i början? Gör man inte bara det med orter och städer typ? Fagerås är ju typ en by. Jaja, nu fick det bli så! 

När jag och Ida pratade på msn om våran roadtrip så säger jag att vi måste höra med Tim också. Hon svarar "Ja visst, men vi kan ju hämta upp han på vägen ju :D" Lika glad som vanligt. Sen så skickar jag en karta över Kils kommun till henne. Då får jag ett "Oj" tillbaka..



Jo men Ida, det vore ju ganska praktiskt att "plocka upp" Tim på vägen.
(Tim bor i Högboda)
Jag menar, vi ska ju ändå till Fagerås? Haha
Idas lokalsinne har aldrig varit det bästa och kommer nog inte bli.

/E


Kommentarer
Postat av: elli

2009-08-12 @ 19:12:33
Postat av: ellinor

hahaha, jag ska också tälta i fagerås, fast under helgen... hemskt!!

2009-08-12 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0