Jag är kär

i min lilla goding. Så himla bra är han :) Hihi. Glass, chips, cola och film. Kan en söndag bli bättre? Känns som om jag kommer smälla upp i vikt om vi fortsätter som vi gör, men lite mysigt är det ju faktiskt..

Tog hålen hos Elli idag ändå innan jag åkte till ludde. Jag var riktigt nervös innan faktiskt. Men det gjorde inte alls ont, haha! Riktigt bra blev det också, tack gumman! Det var roligt att träffa henne också, sjukt längesen nu. En väldigt go tjej, den där Ellinor! (L)

Nu tänkte jag sova,
imorgon ska jag upp och sola i tid och sedan träffa min efterlängtade Bella.

/E

Kommentarer
Postat av: ellinor

Det måste vi verkligen raring!:) saknar dig.

2009-08-03 @ 12:37:08
URL: http://eekl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0