Kom änglar

Ligger i min säng och lyssnar på underbara Lars. Älskar hans texter.

Har en hel del att packa upp och städa undan från mitt rum idag faktiskt. Man mår ju dåligt när det är så här stökigt. Kläder precis överallt! Sen ska jag duscha och göra mig iordning och sen cykla iväg till mormor. Tänkte äta lite där och få pengar, eftersom pappa har mitt kort i sin plånbok som jag glömde där och han befinner sig i Värmskog kanske det inte blir så lätt att få tag på dom pengarna.. Haha! Mamma är i stugan i Nilsby så hennes pengar har man heller ingen tillgång till idag. Tur att mormor finns! Hon är bäst hon.

Ikväll ska jag på Harry Potter med tjejerna. Eller ja, iallafall med Sofie, Elin och troligtvis Bella :) Det ska bli roligt, synd att vädret är så fint bara? Kul att sitta inne på en bio då? Nej.. Haha! Men men, det kunde ju inte vi veta när vi reserverade biljetterna.

Nu ska jag skynda mig in i duschen och också städa upp på mitt rum.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0