love

Igår var det mysigt. Vi hade bara myskväll och åt godis, chips och kolla film. Vi somnade rätt tidigt ändå tror jag. Men ändå är jag riktigt trött idag? :) Han åkte hem vid halv två ungefär för han skulle och spela golf.. Saknar honom redan! Är så otroligt kär!

Nu måste jag hoppa in i duschen, trots att jag är så himla trött. Jag ska möta upp Elin och ta en sallad med henne. Sen klockan 5 ska vi vara på torget och kolla på när underbara Fanny ska sjunga! Hennes röst går inte att beskriva med ord, grymt bra iallafall. Man får rysningar varje gång, någon gång har jag till och med fällt en tår. Be proud Fanny!

/E

Kommentarer
Postat av: Johan

Fanny is amazing! :D

2009-08-12 @ 23:51:28
Postat av: Fanny

åh tack emilia!:)

2009-08-13 @ 15:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0