Måndag kväll

Sitter och kollar utlandsresor nu med mamma :) Ska nog iväg i höst/vinter med Ludwig, till turkiet. Vi får hoppas hans tråkiga flickvän fixar pengar så vi kan komma iväg.. Vore bättre än bäst. Vi bor gratis isåfall eftersom hans bror ska flytta dit, det är ju bra iallafall!

Nu sitter jag i vardagsrummet med mamma. Synd om henne idag, hon har migrän. Hon mådde jätte dåligt förut när jag kom hem från paraden.. Migrän kan ju vara ärftligt så hoppas inte jag får det. Har ju trott att jag haft det tidigare men när jag bytte p-piller så försvann det som tur är. Vi har iallafall ätit lite och nu kollar vi på beck. Helt sjukt hur bra det är egentligen? Jaja.

Imorgon kommer min Ludwig Stööd hit. Jag är ensam hemma imorgon natt så då får han komma och göra mig sällskap. Aldrig att jag sover själv i lägenheten en gång till! Vi får se vad vi hittar på, mysa iallafall. Min älskling!

Nu börjar beck snart. Vi hörs imorgon!
Puss

/E

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

gud vad nice med en resa i höst! :)

2009-08-11 @ 00:33:34
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Louise ;D

jag har fått min hemskä migrän ifrån min mamma , hon har det typ varannan dag eller nögge :O hemskt äre :( gött att åka utomlands du ;) kul att träffa dig idag oxå gumman ;)

2009-08-13 @ 00:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0