Mys kväll

Ikväll har jag haft det mysigt med Sofie. Massa godis och One tree hill! Finns ingen bättre serie. Sofie hade inte sett dom senaste avsnitten så dom fick bli. Jag grinade som aldrig förr! Hade glömt bort hur bra dom är. Nu i höst när det börjar bli mörkt ska jag ligga inne hela dagarna och se om alla säsonger. Hur bra som hellst.

Idag kom även Elin, Fia, och Elina hem ifrån Lilla Vm. Dom har varit borta hela helgen.. Tyvärr gick det inte så bra för dom. Inte kul att höra! Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Elin en stund. Det är ju den traditionella Kils-paraden imorgon som inleder Kil-hela-veckan! Det måste man ju bara se, även fast det inte är något speciellt. Haha!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0