Onsdag

Fan vad jag älskar det här vädret alltså! Har verkligen längtat efter att kunna gå ut på kvällen med bara en klänning, helt barbent. En väldigt underbar känsla faktiskt. Nu behöver jag bara få tillbaka färgen.. Har faktiskt ganska bleka ben nu. Inte kul! Fast det här vädret kommer väl säkert inte hålla i sig ändå? Tror det var imorgon bara det skulle vara fint och sen molnigt resten av veckan. Men jag kan ju ha helt fel? Vi får hoppas på det.

Kvällen spenderades iallafall med Bella. Vi sammanstrålade med Tutten och Bellas kille, Andreas. Vi gjorde inte så mycket faktiskt. Var en sväng till stan och hämtade Andreas mamma, och sen så åkte vi till kil för att hämta Elina. Då blev vi hungriga så vi åkte in och åt på MAX, inte så jätte gott faktiskt.. Men det gick ner, lite iallafall. Vi var tillbaka i Kil vid elva tiden och då hade jag två alternativ, åka hem och sova eller att dra upp till tutten och sitta och tjöta med alla under nattens gång. Åka hem och sova blev det till slut...

Känns som jag inte har lust eller ork till så mycket längre, speciellt inte här i kil. Till exempel idag när jag var med Bella så tänkte jag bara på Ludwig hela tiden, och undrar vad han gör så fort det tar några mer minuter än vanligt för han att svara på ett sms.. Bara en sån sak, kan få mig på dåligt humör. Vilket ofta leder till att jag åker hem och sover istället för att umgås med mina vänner och ha kul. Låter faktiskt som jag är lite beroende av han.. Kär också!

Får hoppas han kan ses imorgon kväll eller på fredag.. Eftersom han tävlar imorgon och på lördag så ska han säkert träna på fredag.. Vilket betyder, sova tidigt, gå upp tidigt. Jobbigt! I värsta fall får jag väl stå ut och vänta tills lördag kväll... :( Vill inte vänta så länge, det sista jag vill..

Jaja. Imorgon ska jag iallafall in till stan med Linnéa och FÖRHOPPNINGSVIS Bella. Men tror inte risken är så stor eftersom hon hellre tofflar.. Kul tjej! Haha. Tänkte fika lite och kanske lägga oss och sola någonstans, pråmen kanske? Om inte annat så kanske man tar en tur ut till Bomsta om vädret tillåter. Mys! Saknar min Linnéa faktiskt.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0