Pain!

Jag åkte till Ludwig igår istället. Han frågade om jag kunde komma till han istället för han ville så gärna se golf finalen på tven. Och snäll som jag är, gör jag vadå? Jo, åker dit! Vi köpte vattenmelon och annanas och kollade på friidrott när jag kom dit. Dock så åt vi knappt någon vattenmelon för att den var dålig, den var så där mjölig. Inte så gott faktiskt. Sen vid halv nio började golfen. Då bosatte vi oss i soffan och båda somnade efter några timmar.. När det är slut vid 1 går vi och lägger och i sängen istället. Jag somnar typ direkt, och vaknar av att jag har ont i ryggen på morgonen. Inte skönt!! Jag tror jag låg konstigt eller så passade inte den sängen vi sov i bra för min rygg, haha. Fast det börjar bli bättre nu som tur är. Ludde körde hem mig till pappa och sen så åkte jag till Kil vid tolv tiden. Pappa körde hem mig på hans lunch snäll som han är.

Idag har jag iallafall träning vid 6. Sen efter det ska jag träffa Ida :) Vi får se vad vi hittar på. Saknar henne mycket iallafall! (L)

Nu ska jag sätta på One tree hill och vänta på att maten ska bli klar.
Ciao
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0