Sunday

Idag är det söndag och jag är pigg för en gångs skull? Tänkte göra mig iordning och sen åka till älskling. Fast mamma hämtar mig ikväll, ska med till stugan imorgon om det är fint väder och sen så har jag träning klockan 6! Känns väldigt skönt att komma igång nu igen. Behövs verkligen!

Lagbyte? Hm. Beslutsångest. JA! Orkar inte direkt stanna kvar i Kil när jag knappt orkade det förra säsongen.. Men man kanske inte har något val om man vill utvecklas så mycket som möjligt.

Idag skulle jag nog till Elli och ta hål i öronen egentligen. Hon har en sån håltagarpistol. Rätt fränt faktiskt. Men eftersom jag ska till Ludde får vi ta det en annan dag. Imorgon kanske? Skulle sitta fint med ytterligare två hål.

Men nu måste jag hoppa in i duschen

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0