Tidig morgon!

Jag vaknade redan vid sju då dom som skulle byta dörren kom hit. Mamma fick åka iväg till mormor med katterna för att dom inte skulle smita när dörren var borta. Jag somnar väl om i allt oväsen och vid nio ringer mamma och säger att jag ska till vårdcentralen vid elva. Jag somnar om, igen! Vid elva tiden var jag som sagt på vårdcentralen. Idag har jag inte haft så ont så det visade sig att jag inte hade urinvägsinfektion, iallafall ingen långvarig bakterie. Men eftersom jag fortfarande har lite ont och kissar ofta så fick jag pencellin. Läkaren trodde nämligen att det skulle komma tillbaka! Kul..

När jag kom hem så gjorde vi våfflor med glass och jordgubbssylt. Hur gott som hellst, bra frukost dessutom. Haha! Nu är jag så himla trött så jag funderar på att sova en stund faktiskt. Vid fem tiden ska jag till min sötnos, han tränar nu.. Därför passar det bra med sömn nu. Saknar han så himla mycket, bäst är han.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0