Torsdag

Nu har jag precis käkat frukost, och jag ligger fortfarande kvar i sängen.. Vaknade inte förens kvart över två idag, ovanligt länge faktiskt. Men man måste ju få sova ut nu innan skola drar igång igen? Idag har jag inga planer alls.. Funderar på att ligga här hela dagen och kolla film typ, iallafall till klockan 6 för då har jag träning som jag måste gå på! Måste komma i form nu igen, få upp konditionen och styrkan igen. Det lär ju behövas!

Om jag nu byter lag så kommer jag sakna mitt gamla som bara den. Vi har haft så många underbara år tillsammans! Synd att splittrades såpass mycket förra året, och det ser ju ut som om det splittras mer detta år. Jaja, det är smällar man får ta! 

 
Malin är personen jag kommer sakna mest om jag byter, helt klart... (L)

/E

Kommentarer
Postat av: carooooooline

här kommer min kommentar (:

vet inte vad ja ska skriva men ... aja .

SAKNAR dig emilia !

2009-08-13 @ 15:30:24
Postat av: linda

kommer sakna allt roligt vi gjort :)

kommer sakna dig lille emilijot (:

2009-08-13 @ 16:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0