Emilia tycker till.

Jag förstår inte på mig en del bloggare. Ni vet, Dessie,Paow, Kisse och Amir? Dessie är 15 år, Paow 16,  kissie 18 och amir 19.  Dessa tjejer vill vara Amirs bästa kompis, för alla vill ju ha en bög kompis? Men ingen av tjejerna kan vara kompisar med varandra. Tjejerna slåss om uppmärksamhet, bloggläsare, kompisar, killar, ALLT! Dom gör allt för att vara på "toppen". Att starta blogg-bråk verkar vara ett riktigt smart drag för att få mer bloggläsare faktiskt. Det är ett ständigt tjaffs mellan dessa bloggare. Antingen så är det Kissie som bråkar med någon eller så är det Dessi och Paow som hugger på varandra. Varför kan dom inte bara sluta fred och umgås med varandra allihopa? Om inte den så kallade "bloggosfären" fanns så skulle det nog se ut så, att alla dessa fejkade fjortisar skulle vara bästa vänner! De är ju så lika, hänger på samma ställen, med samma personer, med samma utseende?

Man läser ju dessa bloggar enbart för en anledning? Man vill se när tjejerna (och killarna) skämmer ut sig inför Sverige. Jag bara skrattar när jag ser hur dom tjaffsar om små saker mest hela tiden. Jag blir nästan lite ledsen när jag ser personerna till och med. 40cm lång PLATINA-blond hårförlängning, 10 lager smink, push up- bhar för hela slanten... När dom tar kort med sin webcam med sina upptryckta bröst och putande läppar. Vad tycker deras föräldrar om det egentligen? Jag skulle inte ens låta mig dotter gå utanför dörren klädda och sminkade som dom är..  Jag skulle rent utav skämmas, haha.

Jag tycker det är synd att de får pengar varje gång jag klickar in på deras bloggar. Men exakt så är det nog fler än jag som känner? Att de vill klicka, men ändå inte. Jag menar, det finns fan till dessa bloggare men dom borde ju vara begränsade? Det måste ju finnas mer av dom som känner som mig?

Vad tycker ni om dessa bloggare? Tyck till!
www.dessirenilsson.blogg.se
www.paulinadanielsson.blogg.se
www.gaybloggen.com
www.kissies.se

Jag kände att jag var tvungen att klottra ner mina åsikter om dessa personer.
Nu måste jag sova, hörs imorgon!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0