INGEN RUBRIK, DÅLIG FANTASI

Jag tänker inte sitta och skriva ett "förlåt för den dåliga uppdateringen, jag lovar att bättra mig-inlägg". För det har faktiskt varit riktigt gött att inte skriva på en hel jävla vecka! Jag har haft en jätte bra vecka.

Jag har vart i skolan och träffat min nya klass, som faktiskt verkar vara riktigt bra! Det känns jätte bra. Jag har bra mentorer och tror jag har ganska bra lärare också. Utbildningen verkar super kul och som det känns nu så ser jag verkligen fram emot dessa 3 år, (även om jag inte alltid kommer känna så, så tror jag faktiskt att detta kommer bli riktigt bra). Mitt schema är riktigt soft faktiskt. Nackdelen är ju att det är så dåliga bussförbindelser från hammarö, så det kommer ju bli så att dom dagarna man slutar tidigt så kommer man komma hem sent ändå.. Lite osoft kanske, ja!
 


Vi läser svenska A, engelska A och matte A nu i ettan. Eller ja, det är dom
som är dom tråkigare och "plugg-ämnena". Vi har dessutom datakunskap,
fritidskunskap, arbetssätt och lärande och idrott (både fysiskt och teoretisk).
Dom ämnena känns ju lite roligare faktiskt. Vi har det mest slappa schema
av alla BF klasser, vilket känns gött! =) Detta ska nog gå vägen!

Idag var det aktivitetsdag med idrotts- ettorna/tvåorna. Jag hade verkligen sett fram emot det eftersom det är en sån dag man lär känna klassen! Men igår blev jag sjuk. Dagen avslutades med en svullen hals, migrän och 40 graders feber.. Fy! Idag har jag fått pencellin iallafall, jag hade tydligen en halsinfektion.. Jag hoppas jag är frisk imorgon så att jag kommer iväg till skolan på onsdag! På torsdag ska vi på läger med klassen och idrotts trean (tror jag iaf?!). DÅ MÅSTE JAG VARA FRISK! Om man missar det så missar man ju en hel del, då kommer man få det svårare att komma in i klassen och det vill jag ju inte!

Nej nu ska jag kolla runt lite kläder på internet,

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0