:)

Nu är jag klar med mitt rum, känns bra! Ska dock ta itu med garderoben snart, haha.. Men först ska jag fylla i anmälan till dansstudion innan jag glömmer det, ska och posta papprena med Malin imorgon! Risken att vi får en plats i höst är dock inte så stor, hehe.. Isåfall får vi väl ta en termin till på folkuniversitetet!

Cissi kom och frågade mig förut om jag ville rida hajken imorgon. En hajk är en lång ridtur med en stor grupp kan man säga. Vi ska iallafall rida tillbaka hästarna från Nilsby till rikskolan i Kil.. Det tar några timmar så vi får hoppas på uppehåll! Det skulle ju inte vara så himla kul om det ösregnade, haha! Jag har inte ridit på över ett år så jag är nervös, riktigt jävla nervös också! Det vore ju en annan sak om vi skulle ut på en lugn ridtur i skogen typ jag och cissi bara? Men nu är det typ 20 hästar som ska gå på ett led i 3 timmar? Hur kul när man inte ridit på över ett år? Inte så kul! Snacka om ont i röven efteråt, haha.. Jaja, nu ska vi väl se på den ljusa sidan! Det ska bli kul och spännande att komma upp på hästryggen. Jag har ju en del timmar att ta igen!

/E

Kommentarer
Postat av: josefin

hej! jag undrar vad heter stilen på texten du har ? :)

2009-08-13 @ 22:22:34
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: josefin

svar: okej tack, då snor jag den av dig:)

2009-08-14 @ 09:14:42
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0