Vecka 35!

Måndag: Jag blev sjuk på söndagen så jag fick inte gå till skolan på måndag. Orkade inte heller för den delen även fast jag ville! Jag låg hemma och kollade på One tree hill och tyckte synd om mig själv. Jag var även nere på vårdcentralen för att ta halsprov! Jag fick pencellin och åkte hem och sov.

Tisdag: Fortfarande sjuk! Ingen feber men jag fick inte gå till skolan. Jag låg även då hemma och kollade på One tree hill och tyckte synd om mig själv..

Onsdag: Jag drog till skolan. Det var en soft dag med slappa lektioner! Jag var hemma vid fyra tiden och på kvällen kom Ludwig hit. Vi kollade på "Män som hatar kvinnor" och sov.

Torsdag: Jag och Ludwig åkte till skolan på morgonen. Han till Walthers och jag till HUC! Jag mötte upp resten av klassen i klassrummet och vid nio åkte vi till Stenudde på läger. Det var hur kul som hellst faktiskt! Idrottstreorna bjöd på nollning vilket var riktigt kul. Vi hade andra aktiviteter också med våra mentorer. Kvällen avslutades med tacos och filmen "Män som hatar kvinnor" (igen). Jag kände mig sjuk och gick och la mig vid halv tolv medans resten av klassen var uppe och härjade till 3-4 på natten. Det gjorde mig inte ett dugg faktiskt.

Fredag: Vi väcktes tidigt för att äta frukost. Därefter städade vi och körde tipspromenad! Mitt lag kom tvåa (ett poäng efter vinnarna). Vi fick en påse med dumleklubbor att dela på, vilket pris! Vi lunchade och sen åkte vi tillbaka till HUC då vi slutade. Jag åkte hem och var hemma vid tre tiden. Jag sov några timmar, gick upp och duschade och sen kom min Ludwig! Vi kollade på "Happy Gilmore" och O.C. Vi myste och sen somnade vi tillslut.

Lördag: Vi vaknade vid elva. Vi satte på O.C. och myste galet. Vid halv två gick vi och åt pizza, tjocka som vi är! Därefter gick vi hem igen och kollade på ytterligare ett O.C. avsnitt! Vid fem följde jag honom till tåget och vi pussades hejdå. Jag gick hem igen och åt och sen duschade. Vid åtta drog jag till Sofie min pingla. Vi åkte sen till Tutten och sen vidare till Mattias. Det var kul att träffa dom igen, det var riktigt längesen. Vid tolv åkte jag hem och nu ligger jag här och dricker honungsté (jag hoppas på att min förbannade hosta ska gå över...)

Nu tog jag igen lite av det jag missat att skriva!
Vi hörs imorgon :)

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0