01:34

Jag vet faktiskt om jag kan göra något annat än att hata mig själv just nu. Jag är för tillfället en väldigt svag person som inte riktigt kan se över allting innan hon gör viktiga val. Jag har insett nu att jag återigen valt fel och att det kommer vara ett helvete för mig nu igen att ta sig ur allt det här... Varför kan inte allting vara som man vill att det ska vara? Väldigt opassande tidpunkt också... Natten till julafton ska ändå inte vara såhär, but what to do?

Jag får glädja mig åt att jag har underbara vänner, att det snart är nyår och att längta till branäs v9! Dock så ses vi tjejer allt för sällan, och det finns vänner som jag saknar något så sjukt.

Ett jävligt deprimerande inlägg, men jag kunde inte låta bli. Jag var helt enkelt tvungen att skriva av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0