Everybody's changing

Rough night. Många tankar och känslor. What to do? Man får ta varje dag som den kommer och sen se vad det leder till. Är det värt det eller inte? Ingen som kan veta det, tyvärr.

Ovärd dag idag. Drog till skolan till halv ett, gick på matten där vi knappt jobbade. Sen gick jag iväg en stund till datakunskapen och sen åkte hem för jag hade inte med mig idrottsgrejer. Förstår inte varför jag åkte dit från första början. Sov bort träningen också, riktigt lamt. Men jag har faktiskt jävligt ont i knät så skulle nog inte tränat så mycket ändå.

Längtar tills imorgon. Färgning och klippning och sen bio med favoriten Lina Besseberg. Luftslottet som sprängdes, höga förväntningar!

Nu ska jag sätta på one tree hill i min ensamhet. Sällskap skulle inte sitta fel inte.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0