Happyland

Min kväll har gått åt till att kolla på one tree hill (såklart), sen har jag också hjälpt mamma renskriva lite av hennes skolarbete, tre sidor ungefär. Mamma och datorer är ingen bra kombination faktiskt... Tur att hon har mig, hihi. Nej men detta glömmer jag inte, jag måste få något för det också. Nämnde inte mamma förut att vi skulle till bergvik en sväng imorgon? JO, awsome!

Fixade lite julklappar förut också. Till mormor, morfar, farmor, farfar och Felicia. Känns bra! Bara några kvar nu, vet vad som ska handlas (förutom till pinglan Sofie, eftersom hon aldrig kan önska sig något.) Kanske dags att börja tänka nu fie :) hihi

Det där med kläder orkar jag inte fixa idag. Men jag har kollat runt, och jag har hittat sjukt mycket. Längtar till den 21 och 24 december, money money!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0