Hard work, work

Har spenderat dagen i sporthallen tillsammans med Simon och Linnéa. Det var damfotbollscup och norrstrand vann tydligen. Våra pinglor Fia och Elin var med och spelade, så var ju tvugna att kolla.. Och man får inte glömma att Linnéa och Lina var en del av anledningen till att jag kom dit. Härliga tjejer. Tror alla vi tjejer ska ses nu på tisdag, how wonderful?

Efter fotbollen (vi gav upp vid kvart i nio).. Så gick jag och Linnéa till ica och köpte godis och sen hem till mig. Vi kollade på film och pratade en massa och sen fick vi för oss att ta ur hennes löshår. Vilket bestod av 125 slingor... Det tog 2 timmar och 40 minuter, fyfan säger jag bara. Jag stog och försökt klämma sönder torkat vax för att sen dra ur slingan, en del slingor stod man med i flera minuter, blä. Som tur är hjälpte Linnéa till en hel del, duktig hon. Måste säga att hennes egna hår är riktigt fint, är fortfarande väldigt långt och fint. Lyckat!

Nu är klockan 02:38 och jag måste sova för imorgon ska jag upp klockan 9 för att gå till trekå med Linnéa och köra lite mage och armar. Efter det blir det att skynda sig hem för att göra sig iordning och sen åka till stan med Elin och Fia. Kvällen ska avslutas med favorit tjejerna.

Puss, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0