Hej allesammans!

Jag glömde skriva igår, eller jag hade faktiskt inte så mycket ork eller tid. Jag är i alla fall jätte nöjd med min jul. Jag fick det jag önskade mig. Igår fick jag mest pengar och presentkort, vilket behövdes. Så imorgon ska jag och Fia ut på den första mellandagsrean och försöka hitta något. Jag letar väl främst efter nyårskläder och jeans. Kommer vara ett enda stort kaos men det är ju en del av nöjet, haha...

Nu sitter jag hemma hos min älskade mormor. Har ätit massa och kollat på tv, mysigt. Men nu ska jag iväg hem till Håkansson's tillsammans med Fia. Jag har tänkt att vi ska planera lite inför nyår, ha allmänt mysigt och kanske gå ut i snön? Underbart väder faktiskt.

Ni får ha en underbar kväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0