I want someone new

Ja, det vill jag. Jag känner att jag behöver någon som bryr sig om en, och någon att bry sig om. På ett speciellt sätt. En underbar känsla som alla behöver få uppleva, speciellt nu i vintertider. Skulle vara så mysigt att ha någon att åka hem till när man vill och mötas av en person man älskar! Hihi.

Nu blev jag lika djup som Lina, men det är faktiskt så det ska vara. Jag tillhör ju faktiskt den djupa, kärleksgruppen på svenskan. Haha. Just det, svenskan. Vi såg klart på den där filmen idag. Den var faktiskt riktigt bra även fast slutet var en otrolig besvikelse. Hade matteprov efter svenskan och det gick käpprätt åt helvete, precis som det ska vara. Nej då, men det brukar inte gå så bra på mina matte prov. Får nöja mig med ett G, as usual.

Är riktigt taggad inför helgen också. Känns som att det kommer bli en riktigt bra helg. Fredagen är ännu oplanerad så det känns ganska bra. Men på lördag däremot blir det en heldag med min ängel Sofie på stan som avslutas med bio tillsammans med Fia och Elin, (kanske Linnéa?) Vore mysigt om den tjejen följde med också, även om hon har sett New Moon typ tre gånger redan.. Haha! Min helg kommer avslutas med bortamatch mot Forshaga, jävligt gött det också.

Nu ska jag kolla på gårdagens och dagens julkalender (om jag inte hinner somna det vill säga), det brukar sluta så. Tänkte kolla lite kläder sen också, tror jag slänger upp lite inspiration om jag fortfarande har lust.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0