Jag gör som alla andra...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det gjorde jag. Jag började gymnasiet, fick massa nya vänner bland annat. Jag fick också uppleva en hel del som har med killar att göra. Saker som man lär sig av, saker som på sitt sätt är bra.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade faktiskt inga nyårslöften. Eftersom jag aldrig tidigare lyckats hålla ett.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej som tur är!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej det gjorde det inte.
5. Vilka länder besökte du? Ja du, Norge? haha...
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja faktiskt, mera lycka!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Hm, det finns många dagar men faktiskt ingen riktigt speciell.
8. Vad var din största framgång 2009? Ingen aning faktiskt. Började inse hur mycket mina vänner egentligen betyder, inget får gå före.
9. Största misstaget? Det finns väldigt mycket jag ångrar, men inget vi behöver gå in på.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Körtelfeber, knäskador...
11. Bästa köpet? Oj, shit.. Hm, kanske datorn? mobilen? Och alla kläder och skor förstås. Men nej, en sak var det ju, jag vet faktiskt inte!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, nöjen, mat
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja verkligen, finns en hel del..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Man in the mirror, Free fallin', I gotta feeling
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag faktiskt.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ägnat mer tid åt vänner än idioter.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor såra mig
18. Hur tillbringar du julen? Tillsammans med min familj
19. Blev du kär i år? Ja det blev jag!
20. Favoritprogram på TV? One tree hill?!
21. Bästa boken du läste i år? Flyga drake, helt klart!
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning, inte så engagerad.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det som behövdes, pengar!
25. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig inget annat än pengar.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tillbringade tyvärr hela dagen i skolan... När jag kom hem blev det födelsedagsfirande och träning. Hur kul?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En hel del; pengar, umgåtts mer med tjejerna, long lasting love...?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Som alla andra år, men lite gladare, lite mer erfarenheter?
29. Vad fick dig att må bra? Mina underbara vänner, kärleken och familjen.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Frank Wagner? Nej men, Joel kinnaman (L)
31. Vem saknade du? Min pappa
32. De bästa nya människorna du träffade? Mina underbara tjejer i klassen, helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0