Jullov

Idag gick vi på jullov, vilket känns underbart. Nästan 3 hela veckor tills vi börjar igen. Avslutningen idag var sådär kan man säga.. Det var kanske en person som sjöng bra av typ sex. En del var ju till och med pinsamma. Fy, hur man vågar. Nu ska jag inte klanka ner på människor som tar sig mod till något som jag aldrig skulle kunna göra, men de personerna kan inte fått ärlig kritik i alla fall. Jaja. Innebandy finalen vann skydds tvåan, tråkig match faktiskt. Vi slutade i klassrummet tillsammans med våra mentorer. Vi fikade lite och lyssnade på Gert Fylkings juldikt, rolig må jag säga. Haha!

När vi slutat åkte vi tjejer in till stan och tog en fika på Waynes. En fika på ca. två timmar, men kändes inte alls som så länge. Sjukt mysigt och roligt med er, som vanligt. Intressanta samtalsämnen i alla fall, hoppas en del människor kan växa till sig inom en snar framtid bara. Innan vi tog bussarna hem sprang jag, Alicia och Linnéa in på Åhléns. Jag och Alicia provade nyårsklänningar där. Finns två stycken jättefina där, men tyvärr passade ingen som jag ville. Får kolla vidare till veckan!

Ska städa upp på mitt rum, ta en dusch och sedan kolla lite one tree hill innan jag tar tag i kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0