Luftslottet som sprängdes

Var ju på bio igår med Lina. Lika bra som förväntat faktiskt. Den där Lisbeth Salander är nog min stora idol faktiskt. Fan om man var som henne? Lite fränt. Men min mamma har ju faktiskt döp en av katterna till Salander, haha.. Passar in bra på den faktiskt. Och så klart döpte hon den andra till Blomqvist... Min mamma alltså!

Just det, färgade håret igår också, och klippte topparna. Det blev kort som vanligt men färgen blev i alla fall bättre. Ska iväg och färga om en månad igen så att jag får exakt den färgen jag vill ha, så jag kan börja färga själv sen igen. Bra va? Vill ha ännu rödare tror jag. Svårt att få upp en bild på hårfärgen då mitt hår ser nästan svart ut på bilder. Men om det någon gång blir en bra bild på färgen så kommer den upp!

Nu, one tree hill såklart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0