Monday

Det var de domar pengarna det! Haha. Men jag har faktiskt köpt julklapp till Sofie och så har jag lite kvar också. Har inte köpt klart allt smink än heller. Tråkigt som fan att lägga pengarna på smink faktiskt, men det är sånt som behövs. Köpte i alla fall två foundations, en mascara, en ögonskugga och läppglans (H&M). Behöver inhandlar en concealer, rouge, puder, mer ögonskuggor och en till mascara. Den mascara jag köpte idag är faktiskt världens mest sålda, men jag har den enbart till vardags. Införskaffade också en ny sminkväska i all hast, hello kitty. Nu är det bara jeans, mer smink och nyårsklänning som jag behöver.

Kan inte bestämma mig om jag ska med till branäs V9 eller inte, vad tycker ni?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0