Shopping!

Idag gav vi oss ut på slagfältet, och fy bövelen vad mycket folk. Köpte enbart saker som jag behövde. Jag tror jag följer med Elin och Fia in igen på måndag för att försöka fynda lite. Vet lite saker i alla fall, har sett en vit top och så ska jag kolla efter ett par jeans. Jag fick i alla fall med mig;
En nyårsklänning (en tight svart)
Örhängen i guld
Leggins
Ögonbrynsfärg
Underkläder


Jag är fortfarande på jakt efter guldiga armband. Jag har tänkt mig min klänning tillsammans med svart tunna strumpbyxor och massvis av guldiga armband och även örhängen. Till det ska jag ha plattat hår, sotade ögon och röda läppar.. Kan det bli bra tro? Vi får hoppas det i alla fall. Längtar en hel del till nyår i alla fall, kommer bli så jävla underbart att umgås med Elina igen, som förövrigt kommer vara världens pepparkaka... Inte kul, inte kul.


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

du fick grymt gooa böbber i klänningen millllaaan

2009-12-26 @ 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0