Sunday

Känns som jag har rubriken 'Sunday' allt för ofta nu för tiden. Det finns helt klart för mycket av söndagar. Fast en del söndagar kan ju vara bra också, t ex som idag. Idag fick jag en rejäl sovmorgon fram till ett någon gång. Då gick jag upp och åt frukost och sen åkte jag faktiskt med mamma och Cissi till stallet för att rida. Vi tog en skritttur ute i den vita skogen, what a feeling! Men fy sjutton vad kallt det var, kan ju säga att det var ganska underbart att komma in i värmen sen också. Nu har jag duschat, ätit god mat, slagit in julklappar och gjort iordning te och popcorn. Ikväll ska jag se på One tree hill och Titanic har jag bestämt. Kanske får man besök också, man kan alltid hoppas så att säga.

Sen så får jag ju inte glömma och gratulera min underbara syster som fyller 21 idag, och grattis till flytten också. Kommer bli tomt här hemma, igen... Puss på dig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0