TIDSFÖRDRIV

Namn: Eva Emilia Berglund

Piercingar: Ja, naveln.

Tatueringar: Nope, too young to do somethin' stupid like that

Längd: 1.64 tror jag

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: Röd/brun

Fräknar: Nix

Motto: Ta dagen som den kommer

 

Kär? Nej, men skulle gärna vilja vara. En underbar känsla!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja faktiskt

Tycker du att du är attraktiv? Inget jag kan yttra mig om?

Dricker du? Ja, with control

Röker du? Nej, bevare mig väl

Vilket schampo använder du? Olika, bedhead oftast i alla fall

Vilken parfym använder du? Bruno banani

Vad är du rädd för? Mörker, bli lämnad ensam, inte få ett lyckligt liv, förlora någon jag älskar

Gillar du att tvätta? Haha, nej det kan jag inte påstå

Gillar du berg- och dalbanor? JAAA

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Hm, minns inte riktigt. Changeling med pappa? Bra film förövrigt

Filmen du köpte? Köper inte filmer

Låten du hörde: Birthday sex- Jeremih

Låten du laddade ner? Det har jag inte koll på du

Personen du ringde? Linnéa Håkansson

Personen som ringde dig? Okänt nummer, missade samtalet

TV-program du såg? Made

Person du tänkte på? Can't tell you

 

 

Favorit...

Låt: Just nu, 21 guns med Green Day

Sak att göra: Sova?

Sport: HANDBOLL!!

Dryck: Cola tror jag, beror på tillfälle

Kläder: Leggins, lång tunika, stor kofta och sjal.

Film: A Walk To Remember

Bil: Har ingen direkt

Serie: One tree hill of course

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Om jag har

Gråtit över en flicka? Det med

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Haha, kind of

Blivit arresterad? Nix

Träffat någon från internet IRL? Ja

 

Antal...

Gånger du varit kär? 2

Gånger ditt hjärta brustit? 2

Hjärtan brustet på grund av dig? 1

Tjejer du kysst? Haha, ingen aning. BRUDAR!

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? De flesta, fast en del saknar man

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Don't know

 

Senaste...

Boken du läste? Ökenblomman återvänder

Personen du fick e-mail av? Facebook antagligen...

Personen du fick brev av? Farmor

Personen du fick sms av? Ludwig

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var nog ett tag sen det

Saken du köpte? Stjärnor och ostbågar, fredagsmys!


Vad har du gjort idag? Firat pappa och Felicia, kollat handboll och myst med underbara tjejer
Var det kul? Alltid kul med handboll och tjejerna
Brukar du svära mycket? Ja faktiskt
När stiger du upp på morgonen? Så sent som möjligt
Vad har du på dig? T-shirt och hotpants

Vad ska du göra ikväll? Kvällen är över, natten bjuder på one tree hill och sömn

Vad är du allergisk mot? Myggor, fast inte lika mycket som förr

Var har du ont? Ryggen

Använder du hårspray? Vid behov

Kan du stå på händer? Haha, skulle vilja kunna

Håkan Hellström eller The Ark? HÅKAN (L)

Salt eller socker? Both

Gillar du ketchup? Nej

Är du glad nu? Ja det är jag verkligen

Var du glad igår? JAA

Vad dansar du till? Musik?

Stockholm är... ? Ett ställe jag vill bo på

Göteborg är... ? En fin stad

Kan du sjunga? OM jag kan

Spaghetti eller makaroner? Makaroner

Land du vill besöka? Brasilien, Sydafrika


Kommentarer
Postat av: bus

jag kan stå på händer millan

2009-12-25 @ 02:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0