01.20

Orkade inte blogga igår när jag kom hem och inte idag heller för den delen. Men nu till slut fick jag tummen ur röven och klickade mig in på blogg.se! :)

Onsdag och torsdag var bra. Det var skönt att komma bort lite iallafall. Vädret kanske inte var det bästa men det var ju iallafall Sofie. På Liseberg regnade det faktiskt en hel del, fast det gjorde inte så mycket. Vi kom undan det mesta iallafall. Även fast det var väldigt skönt att komma hemifrån så var det jobbigt, saknade min raring allt för mycket..

Jaja, idag har jag iallafall spenderat min dag på Nolgårdsvägen 25 hos min Ludwig. Han är att för bra han. Bästa killen jag någonsin träffat, helt klart. Duarios ärios bästarios! (L)

Nu tänkte jag lägga mig och sova faktiskt. En jävla huvudvärk har jag.. Hörs imorgon

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0