:)

Sofie ska med till Västkusten på onsdag också. Kommer bli himla mysigt faktiskt. Vi tänkte ta Smögen och kanske Strömstad på onsdag och kanske Liseberg på torsdag istället för att vara på kusten i två dagar? Hur kul? Jo jävligt kul. Rätt skönt att få komma bort ett tag, även fast det inte alls är lång tid så känns det. Jag kommer hinna sakna min säng, min mamma, mina katter, min älsklings pojkvän? Jag är rätt bra på att sakna. Saknar min Ludwig nu som fan, även fast jag träffade han senast för 25 timmar och 8 minuter sen. Koll har jag också. Man blir ju lite knäpp när man tycker om någon såpass mycket. Hihi!

Åkte till mormor och morfar en sväng förut och åt lite mat och godis, precis som jag sa. Vi kollade på Lotta på Liseberg och var allmänt trötta. När jag kom hem så la jag mig i sängen med datorn i knät (som vanligt). Började fixa musik som vi ska ha i bilen på onsdag/torsdag och även till mobilen. Blev lite allt möjligt.

Nu är jag faktiskt väldigt trött och ska nog snart sova. Tre långa dagar väntar! Imorgon ska jag faktiskt upp i tid och packa och sen åka in till stan där jag ska möta upp Sofie som ska till Ikea först. Då ska vi gå och hämta LW biljetterna och sedan åka till älskling och umgås med han och Abbe. Trevligt :)

Bloggar igen när jag kommit hem från våran mini-trip :)
Ciao
/E

Kommentarer
Postat av: Petra

vi kanske ses på LW ;)

2009-07-31 @ 23:58:18
URL: http://crapediem.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad roligt :)

2009-08-01 @ 01:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0