Michael Jackson

Nu ligger jag i min säng i mitt kliniskt städade rum och lyssnar på Michael Jackson. Han kan sjunga, den saken är ju iallafall säker. Just nu består min playlist enbart av Michael Jackson och Kings Of Leon. Kings Of Leon är inte direkt dåliga dom heller. Inte min vanliga musik smak detta? Vet inte vad som hänt med den faktiskt. Den kommer väl tillbaka någon gång hoppas jag.

Nu när jag gjort allt som jag behövt så vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Jag har jätte ont i ryggen för att jag legat ner alldeles för mycket idag. Jag måste upp och röra på mig och göra något, med vad? Funderar på att ta cykeln ner till mormor och morfar faktiskt. Om det nu inte regnar? Lite god mat och godis har väl aldrig skadat. Senare ikväll ska jag troligtvis träffa Sofie en sväng. Det blir nog väldigt slappt. En film hemma hos familjen Eriksson skulle sitta bra.

Imorgon måste jag träffa min älskling iallafall. Den saken är säker! För på onsdag åker jag och pappa ner till kusten. Det ska bli skönt faktiskt. Det blir väl smögen och strömstad kan jag tänka mig. Det blir ingen lång vistelse utan vi åker hem redan på torsdag då vi tar vägarna förbi Mariestad och kollar speedway. Det var längesen!

Vi hörs imorgon, ha det så bra

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0