Bad update!

Men det gör mig inte ett dugg. Min blogg, mina regler! Så sluta klaga på dålig uppdatering. Nej nu lät jag hård, det är jag inte egentligen. Bara lite.

Sitter och funderar lite på en sak. Hur lätt man egentligen förlåter sina vänner. Jag är sjuk när det gäller att förlåta, jag gör det allt för ofta. Men samtidigt är jag en person som också reagerar väldigt när folk inte håller vad dom lovar eller gör något väldigt olämpligt. Jag önskar att jag var världens starkaste person som knappt släppte personer inpå livet, så man slapp bli sårad. Synd att man inte kan bestämma hur man vill vara, riktigt jävla synd.

Peace, skola imorgon med förkylning och lätt hjärnskakning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0