HELG

Fan så gött, långhelg. Härlig helg med bara massa lycka. Lite handboll på söndagen gör det ännu bättre, money money. Får runt 700-800 kronor 21 december, glädje. Pengaberoende, yes mam!

Börjar äntligen komma igång med matten i skolan också, första gången som jag jobbat på en lektion tror jag nu på gymnasiet. I alla fall inte så flitigt som idag, alla G och VG uppgifter; done! Hoppas på ett VG på procent provet sen i alla fall, haha.

Hoppar dansen ikväll också, vädret gör mig inte så motiverad faktiskt.. Sen så har jag jätte ont i huvudet och så är jag trött. Ska försöka att börja på novellen i alla fall. Tänkte skriva om en jobbig barndomshändelse, kan nog bli bra. Svårt att få en bra början och ett slut bara. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0