I have a problem...

Jag har ett stort jävla problem; PENGAR! Någon mer än jag?

Jag har 200kronor nu som kommer ta slut redan imorgon. Sen får jag ju studiebidraget. Och sen den 21 december får jag 760kr (har jag räknat ut nu) från handbollen. Men sen så har vi ju ett lite större problem.. JULKLAPPAR, KLÄDER & NYÅRSKLÄDER.. Sen så vet ni ju att det alltid tillkommer massa mer pengar nu under helgerna och sen fika osv. Jag får väl helt enkelt försöka dra ner på mina utgifter.. Hur jag nu ska lyckas? Måste i alla fall ha kläder snarast, typ jeans. Massvis av jeans.

Sen har jag önskat mig min första julklapp idag av mamma; en ny platttång! Finns det någon som har bra tips på en bra platttång som sliter så lite som möjligt på håret? Vore väldigt tacksam.


Kommentarer
Postat av: julia

ja, det har kommit en ny hos frisörerna.

går endast upp till 200 grader och ska va jättebra, men kostar 1500 :)

2009-11-20 @ 16:38:46
Postat av: sanzoooor

den plattången som hon ovan pratar om heter ghd och är skitbra och sliter typ inget på håret. jag har den och håret slits verkligen mindre :)

2009-11-24 @ 19:27:45
URL: http://sanzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0