Monday

Sjukt slut i huvudet idag. Sov lite efter skolan i ett försök att stilla huvudvärken. Vaknade upp och kollade på det helt värdelösa programmet Ullared. Efter det tog jag tag i lite plugg. Gjorde idrottslära och fritidskunskap, bara typ 3 uppgifter kvar nu då.. Jippi! BLÄ! Imorgon ska vi ta sprutan också, sjukt otaggad. Imorgon behöver jag ju plugga som fan så vi får hoppas att jag inte blir sjuk som alla andra veklingar.. Nu ska jag hoppa in i duschen faktiskt, sen sova lite. Ny dag imorgon, nya möjlighetet. Peace out.

Extremt tråkig blogg för tillfället också, ingen lust att blogga. Jag gör det bara för Fias skull! (L)


Kommentarer
Postat av: Fia

(L)(L)

2009-11-10 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0