Saturday night

Lördagsmys tillsammans med mina kilsflickor. Jag och Fia köpte med julmust och skumtomtar, hur gott som hellst. Vi satt och pratade och kollade lite på tv. Men sen kom vi på att vi ville spela geni, haha.. Jag, Fia och Elin var i ett lag mot Signe och Håkan. NVSP & IB brudarna vann ganska överlägset faktiskt. Vi kan ju se det så här, vi andra är ju i alla fall vältränade och kan sport frågorna, hihihi!

Nu måste jag sova för jag ska upp halv nio och döma imorgon, fyra matcher på rad... Puh! Men pengar pengar pengar, det gillas. Sätter på lite LW för att skippa mardrömmarna inatt också!

Föresten. Skulle ju varit med mina HUC tjejer idag hemma hos Lina. Förlåt tjejer för att jag inte kunde komma :/ Hoppas ni hade det lika mysigt utan mig, gillar er!

EN sak till, jag har ändrat inställningarna så jag måste godkänna kommentarerna innan dom publiceras, så ni tjänar inte på att skriva skit. Lägg ner istället! Jag kan ju säga så här: Jag har varit med en enda kille sen början av Juli då vi varit tillsammans under den tiden. Herregud tjejer, väx upp nu! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0