Teletubbies

Somnade runt tre inatt, gick upp vid sex. Mådde inge bra och tog en lång dusch, och det yrade jätte mycket. Sen gick jag och la mig igen, usch usch. Men trött var jag inte, så satte jag på Teletubbies.


Jag minns när jag kollade på det jämt när jag var liten. Och när jag fick filmen, vilken lycka. Jag skulle vilja leva i deras värld, inga ledsna miner, någonsin. Och maten dom äter som ser ut som amerikanska pannkakor? Hur goda ser inte dom ut att vara då? En värld av bara blommor och pannkakor.

Hej då Tinky Winky,
- Hej då
Hej då Dipsy
-Hej då
Hej då Lala
-Hej då 
Hejdå Po
-Hej då

-WOOOOW, oioi
-Neeeeeej
-Neaaaiiiii, hihihi


Hej då Tinky Winky,
- Hej då
Hej då Dipsy
-Hej då
Hej då Lala
-Hej då 
Hejdå Po
-Hej då

Kanske det skönaste i hela serien/filen, alltså slutet.
Det gjorde min morgon, skrattade en hel där runt 6 på morgonen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0