Update

Min fredagskväll tillbringade jag med simon och danne, vi gjorde inte så mycket utan kollade mest film och pratade en hel del. Lite kul var det när danne kletade sin borat-baddräkt som hade hade på skolshowen i mitt ansikte (otvättad då förstås), hur mysigt? Då blev jag faktiskt lite sur, tog med mig simon och åkte hem! Haha.. Fast det kanske inte riktigt berodde på det men, jag var trött helt enkelt.

Ikväll skulle jag träffat tjejerna i klassen med på grund av skjuts osv så stannar jag i Kil ikväll. Ska förmodligen träffa mina underbara tjejer här istället, mina efterlängtade tjejer! Men först behöver jag plugga, men orkar inte? Tror jag lägger mig i soffan med min misse och sover lite istället, lite mysigare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0