Beautiful Disaster

Det blev inget med Fia och co. Jag kände att mitt humör var för dåligt för att röra på mig. Har tillbringat kvällen i min säng med massa mat och tv, riktigt skönt faktiskt. Just nu kollar jag på Catwoman på trean, snygg tjej i alla fall.

Linda gjorde min värdelösa kväll genom att tagga bilder på mig på facebook, bilder sen jag gick i trean, fyran? Ja, ni kan ju tänka er.. Hahahaha!



Önskar att jag såg ut så nu faktiskt

Coola tjejer måste jag medge

Jag ser ut som toker i snövit där, eller hur? :D


Kommentarer
Postat av: petra

haha, jävlar vad söt :P

2009-10-18 @ 14:25:45
URL: http://crapediem.blogg.se/
Postat av: linda

hahaha så jävla snygga bilder:D

2009-12-06 @ 13:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0