Cash

Idag har jag dömt 3 hela matcher.. 2x50x3? Det var faktiskt riktigt jobbigt, men ändå lite roligt sådär. Jag har iallafall jobbat ihop lite pengar, money, cash, ja kalla det vad ni vill. Jag ska döma rätt mycket denna säsongen.. Har faktiskt tänkt att erbjuda mig lite extra just för att det är så jälva skönt att få dom där pengarna på våren, alltid lika behövligt!

Har iallafall duschat och så nu.. Jag måste verklien plugga, och då menar jag MÅSTE.. Men jag orkar inte. Felicia och Erik gör tacos nu i alla fall, något postitivt. Jag älskar mat, vissa dagar i alla fall? Så sjukt jävla hungrig nu så jag nästan inte finner några ord.

Ikväll ska jag nog bara va hemma, mysigt. Måste tagga inför seriepremiären imorgon! Kommer bli sjukt. Kanske sammanstrålar med Linnéa, ska höra med henne.. Annars får jag kanske annat finbesök! =) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0