Fredagsmys!

Nu har jag ändrat min design, åter igen. Nu tror jag att det får vara så här ett tag faktiskt. Jag är en person som väldigt snabbt tröttnar på saker och ting, sorgligt nog.

Nu har mormor och morfar precis åkt. Jag fick mig pengar och presentkort, alltid lika roligt. Hade fått vinterjackan i tidig present också. Åt massa god tårta, och mer blir det på söndag. Snart kommer min efterlängtade, bästa Ida Torstensson hit. Vi ska höstmysa, jag hoppas på några One tree hill avsnitt, hihihi.. Vi kanske våldgästar några killar på gatan också, who knows? Hihihi

Måste bara säga att det där Ida Torstensson är nog världens finaste och underbaraste tjej. Gud vad omtyckt hon är, min flicka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0