Fredagsmys

Jag började dagen med att försova mig.. Vaknade 15 minuter innan min buss gick, men vet ni? Jag hann, tro det eller ej. Sleten som jag var så kom jag i alla fall till skolan i tid. Vi började med engelska där vi inte gjorde så mycket, gick igenom lite ord bara och sen så drog läraren så vi fick jobba själva.. Efter det hade vi arbetssätt och lärande, helt okej lektion. Slutade 12.05 och fick då vänta på bussen i 45 minuter, hur kul? Jaja.

Jag tog en fika i stan tillsammas med Linnéa, Lina, Elin, Alicia och Josefine på Waynes. Ludvig och Richard gästade oss också. Jag och Lina tog en chai-latte så klart.. Tror faktiskt att det är det godaste jag vet, utan att överdriva! Efter fikan så fortsatte dom andra på stan medans jag gick hem.. Har ont i magen, som vanligt?! Jag har i alla fall gjort klart instuderingsfrågorna i arbetssätt och lärande nu. Nu är det bara fritidskunkapen kvar då.. Haha! Prov på måndag i det, kan INGENTING!!

Jaja, nu kommer pappa snart och ska skjutsa mig till Kil. 
 
gillar mina tjejer otroligt mycket! Mina kilstjejer och BFID1 tjejer, bäst är ni (L)


Kommentarer
Postat av: Lina

du är bäst!

2009-10-02 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0