Härligt

Det blev en hemma kväll. Kändes faktiskt bra! Det är inte ofta det händer, var riktigt skönt. Kändes lite ovärt att åka in till stan igen för att åka med tjejerna till Signe när jag ändå var tvungen att åka hem inatt för att jag ska döma till morgonen.. Inte så kul men, PENGAR!

Låg hemma framför teven och kollade på idol med lite té och choklad som sällskap. Men till slut, runt tio tiden så fick jag nog.. Jag ville ut och gå! Jag skrev till Elin och hon var på, och det var hon, hon och Klara var nämligen redan ute och gick, perfect tänkte jag och tog på mig jackan.

Nu ligger jag under mitt täcke och fryser som aldrig förr. MINA FÖTTER ÄR ISBITAR, utan att överdriva. Det suger också att piratebay inte funkar så att jag inte kan ta hem säsong 2 av One tree hill, typiskt.. Men ska ändå upp tidigt imorgon så det kanske bara var tur, jag skulle väl vara vaken hela natten isåfall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0