Inte min dag.

Världens segaste dag idag förövrigt. Världens tråkigaste lektioner med världens tråkigaste väder och med världens tråkigaste humör. Hade hoppats på en enda sak idag i skolan, EN ENDA. Men hände det jag hade hoppats på eller? SJÄLVKLART inte. Det var faktiskt lite tråkigt. Får hoppas på imorgon istället..

När jag gick hem från tågstation kom jag på att jag hade med mig mitt presentkort från Åslunds Ur Och Guld. Jag tänkte pigga upp mitt humör med att gå in och köpa mig en navelpiercing, och det var precis vad jag gjorde. Så nu har jag en ny piercing, lite tråkig men fin faktiskt.

Idag har jag haft sådär sjukt äckligt ont i magen? Både magkatarr och någon annan magvärk, längre ner.. Men det är inte mensvärk, det vet jag. Jaja, inte alls behagligt i alla fall. Jag somnade ett tag när jag kom hem innan träningen, men jag hade lika ont efter min sömn, så jag tänkte att det var lika bra att stanna hemma.. Jag åt lite mat och sen hoppade jag i badet. Gud vad jag kändes att det behövdes. Helkropps peeling, hårinpackning och oljebad, världens mysigaste med lite Lars Winnerbäck musik och levande ljus.

Nu ska jag ta mig en pizza slize, ciao mis amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0