Relieved

Trött, lättad och trött.

Idag fick jag svar på saker och ting, det kändes underbart. Lättad som sagt.

Jag har urinvägsinfektion och magkatarr. Känns sådär faktiskt. Fyfan vilken magvärk jag har. Tusentals tabletter och inge bröd, pasta osv (gluten, troligtvis), men så fort magvärken går över så kommer jag börja äta det igen, klarar mig nog inte utan bröd.

Nu väntar jag på att pappa ska se klart på hockeyn så han kan köra mig till Ldude. Jag kommer somna på en gång, det vet jag, men det får han stå ut med.

Imorgon är det fredag, och det betyder; LENA LARSSON. Puh! Fyra timmars lektion med Lena Larsson. Segaste fredagen som finns.. Men vi slutar ju 12.05 som tur är. Då tänkte jag och Linnéa ta en fika, säkert med resten? Mysigt. Efter det ska jag nog hem och sova en stund, så klart.. Och efter det åka till Signe. Mys kväll förhoppningsvis.. Match tidigt på lördag! Tagga.

Bråttom nu, haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0