Seize the day

Nyss kommit hem från Hammarö utbildningscenter, min skola, precis! Riktigt ovärd dag faktiskt. Först badhuset.. Helt okej.. Simmade lite och sen gjorde vi lite saker ut magistertestet. Gick bra på ett moment i alla fall, för det andra handlade om dykning och NIX. Jaja. Sen hade vi svenska, satt och läste och pratade bara? Och sen matte i 20 minuter, få tillbaka provet. Fick G, och det är jag nöjd med eftersom jag hatar matte.

Suttit hemma och pluggat ett tag nu och snart ska jag ner på stan för att möta upp Signe. Blir nog en bit mat och sen shopping. Ikväll är det dans, längtar faktiskt. Sen, senare ikväll måste jag plugga och efter det ska jag troligtvis till Hudde.

Got to study, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0