Signe Bergström

Vem fan är kvinnan? Hon sa att jag skulle tillägna ett inlägg åt henne, men? Hon ville att jag skulle berätta om hur underbar hon är.. Klart hon är underbar! Fast det finns ju en del saker som gör henne lite mindre underbar.. OCH DOM SAKERNA VET HON SJÄLV. En underbar tjej är som Signe, fast som kan stå upp för sig själv bättre och våga säga ifrån mer, när det gäller allvarliga saker.

Men Signe som person är nog världens gulligaste, finaste, snällaste, mest omtänksamma muffra jag någonsin träffat. Och för er som inte vet vad muffra är.. Ordet härstammar från två individer som bor i Karlstad. Dom lever lyckliga och deras ständiga föda är pizza. Ordets betydelse kan jag inte riktigt gå in på men man kan förklara det lite enkelt som flicka.



Här är en bild på den såkallade, muffran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0